Wstęp

Hejka, witam bardzo serdecznie na moim blogu. W tej historii mam zamiar umieść historię pewnego elfa z dzieł J.R.R. Tolkiena, mam na myśli Legolasa. Opisze każdą chwilę z jego życia od dnia narodzin do odpłynięcia do Amanu, więc myślę, że ten blog spodoba się wszystkim jego fanom. Zapraszam!

poniedziałek, 7 marca 2016

post informacyjny ( krótki )

Hejo. Witajcie kochani!  Chcę Was powiadomić, że następny rozdział będzie w środę. Wybaczcie ale mam dużo nauki. Więc musicie jeszcze trochę poczekać :(

7 komentarzy:

  1. Poczekam, Julcik, poczekam...
    Z utęsknieniem poczekam...
    Tak, wytrzymam...
    Poczekam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę ale się zaczynałam.
    Uwielbiam elfy (chodzi o te R.R Tolkiena).
    Z ubłaganiem czekam 💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  3. Te od Mikołaja są dziwne, a jak słyszę, że ktoś mówi elfy, to ja zaraz se przypominam o moich kochanych elfiątkach.
    Pozytywnie Zakręcoona, jesteś nowa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczekam, poczekam...nigdzie mi się nie spieszy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się odczekać ;D

    OdpowiedzUsuń