Wstęp

Hejka, witam bardzo serdecznie na moim blogu. W tej historii mam zamiar umieść historię pewnego elfa z dzieł J.R.R. Tolkiena, mam na myśli Legolasa. Opisze każdą chwilę z jego życia od dnia narodzin do odpłynięcia do Amanu, więc myślę, że ten blog spodoba się wszystkim jego fanom. Zapraszam!

niedziela, 24 kwietnia 2016

Fragment "Cieni"

Cześć, moi Drodzy! Otóż w sprawie rozdziałów albo raczej ich braku to jest wszystko, absolutnie i bezdyskusyjnie wina... moja i mojego lenistwa do nauki. Zamiast uczyć się na początku semestru to oczywiście wspaniała ja odkładałam to wszystko, aż w końcu luty zamienił się w końcówkę kwietnia i muszę podciągać tróje na czwóry i czwóry na piątki. Przez co nie mam w ogóle czasu na bloga jak i również na inne rzeczy. Ostatnio robiłam z Kotem zadanie na konkurs z techniki i tak nie dokończyłyśmy, bo brało czasu. Nie rozstaje się z książką od angielskiego i matematyki. Otóż,żeby wynagrodzić wam ten długi okres czekania postanowiłam, że będę publikować krótsze czy dłuższe fragmenty książki nad która pracuję. Powieść nosi tytuł Cienie i opowiada o braciach - Alex' u i Nicku Blood. Osierocone rodzeństwo trafia na lotniskowiec Nów gdzie poznają nowych przyjaciół i przygotowują się do wstąpienia w szeregi Cieni; ściśle tajnej organizacji zwalczającą największe zło na świecie. Dajcie znać czy fragment po niżej się Wam podoba, wtedy będę publikować kolejne części i przy okazji będę miała czas na naukę i pisanie historii o Legolasie, a także Wy nie będziecie czekać na jakąś aktywność czy oznaki życia ode mnie.  A tak na marginesie czy ktoś z Was pisał egzamin gimnazjalny?
tutaj macie linka do bloga Kota.


Fragment 1

Rozmowa John' a i Wolfganga.

 John wszedł do gabinetu brata z uśmiechem na twarzy nawet, jeśli dobrze wiedział, co go czeka. Wolfgang nie siedział za biurkiem tylko opierał się o nie. Dyrektor wezwał go zaraz po treningu, w słuchawce można było bez problemu wyczuć jad, a co dopiero w na żywo? Ktoś mógłby panikować. Wydzierać sobie włosy ze zdenerwowania albo nawet przepłyną w pław kilka set mil morskich byle tylko znaleźć się jak najdalej od porządnie wkurzonego Wolfganga Allena. Jednak John nie był kimś. John był osobą, która jako jedyna potrafi zachować spokój, kiedy Wolfgang ma tak zwany „aleniski okres”.
- Co jest braciszku? Czemu nie siadasz? Hemoroidy cię dopadły?
- Chcesz oberwać w ten głupi łeb!- Warknął. – Blood ostatni raz widział łuk na oczy!
John parsknął.
- Przecież to był wypadek. Nikt nie mógł przewidzieć, że strzała wbije ci się w…- Nie dokończył po ryknął nie pohamowanym śmiechem. Wolfgang tylko wystawił zęby jakby chciał go ugryźć.
- Po kim ty jesteś taki głupi?! – John przestał się śmiać i nic sobie nie robił z tego, że jego brat jest coraz to bliżej nie pohamowanej nerwicy.
- Oj daj spokój! Każdy się czasem lubi pośmiać, kiedy się ostatnio śmiałeś, co?!
- Kiedy upadłeś i sobie ryj rozwaliłeś. – Mruknął. John tylko wywrócił oczami.- Słuchaj młody! Sytuacja jest poważna…
- Mówisz o tym, czy o swoim tyłku?
- Uciekł trzy lata temu i od tamtej pory nie było ani jednego zagrożenia z jego strony. Nie sądzisz, że to podejrzane? Może planować coś grubego albo zamierza dokończyć swój plan z przed czternastu lat. Rozmawiałem już o tym z radą. Są podobnego zdania i postanowiliśmy, że w tym roku przydzielenia będą w lipcu.
-Kiedy?! Zwariowaliście?! Przecież wśród trzynastolatków są tacy, którzy są tu dopiero tydzień!
- Chodzi ci o młodych Bloodów?! Mają potencjał i szybko się uczą, a tacy żołnierze się przydadzą.
- Teraz się przydadzą? A kiedy mierzyli się z treningiem na poziomie zaawansowanym to nie! Wracając do tematu uważam, że jest o głupia decyzja.
- Twojej zdanie się tu w ogóle nie liczy! To już postanowione. Na całym świecie przydzielenia odbędą się w lipcu. Twoim zadaniem jest przygotowaniem tej dzieciarni do przydziału, gdzie to zrobicie to już nie moja sprawa byleby w lipcu. – Wolfgang wpatrzył się w flagi Kanady, Stanów oraz Meksyku.
John przemyślał to wszystko. Jeśli ich główny wróg planuje uderzyć to może lepiej by powiększyć wojsko Cieni o nowe drużyny. Dzieciaki byłyby lepiej przygotowane jednak to zwiastuje rozdzielenie. Bliźniaki bardzo związali się z Cleo, Ernestem i Balim. Jeśli zostaną przydzieleni do innych kasetów to może to być poważny problem. Bliźniaki nie znają tu nikogo. Może gdyby bracia trafili do jednego kasetu to pól biedy, ale jeśli obaj trafią gdzie indziej mogą sobie nie poradzić. Ucierpią nie tylko oni pozostali też. Zjednoczeni przestaną być ich opiekunami, co może odbić się na psychice Bali’ego. Jednak gdyby wszyscy stali się Zjednoczonymi? Mało prawdopodobne, ale nie niemożliwe.
- Wiem, że to ryzykowne, ale innego wyjścia nie ma. Wiesz, jakie są zasady. Wtajemniczani mogą zostać tylko Cienie, im szybciej się dowiedzą o zagrożeniu tym lepiej. – Wolfgang odwrócił się do niego, a w jego czarnych oczach John dostrzegł cos na wzór radości tylko, co było tego powodem? – I tak straciliśmy dzisiaj dwóch Półcieni.
- Kogo? – John ożywił się . Wyrzucono kogoś i on dowiaduje się o tym dopiero teraz?
- Ci dwaj od Kassena. Przyłapano ich na włamaniu do laboratoriom, w którym przechowujemy plany broni i maszyn. Od razu zostali wysłani na wyczyszczanie pamięci i odesłani do domu dziecka w Meksyku.
- Jak to?! Chcieli wykraść plany?!
- Na to wygląda. Tylko nie wiadomo, co się za tym kryło. Kassem jakoś za nimi nie ubolewał.
- On za nikim nie ubolewa.- Mrukną John. Wolfgang chyba pierwszy raz w życiu się do niego uśmiechnął szczerze bez żadnej złośliwości.

- Idź już! Nie spóźnij się na obiad. Potem masz docisnąć swoich wychowanków tak bardzo jak to tylko możliwe. Jeśli nie będą w stanie utrzymać się na nogach będą zwolnieni z pożegnania Ojca i sprzątania.

44 komentarze:

  1. Powieść ambitnie.
    Jeśli chodzi o fragment to jest interesujący i wciąga.
    Wracając do bloga to czekam cierpliwie.
    Ja pisałam testy gimnazjalne 3 lata temu, więc trochę minęło.
    Pozdrawiam cię serdecznie i powodzenia w nauce.
    Destiny

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam twoje opowiadania wzięte ze świata Śródziemia.... proszę spróbuj je kontynuować nawet wstawiajcie jakieś krótkie co kilka dni . Mam nadzieję że poznam dalsze losy elfów ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarąbiste ! Pisz tak dalej! Czekam na wiecej! Twój Kot :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale.... Będzie trochę historii? Tej...twojej...
    A tak wgl, pisz dalej! Dobrze tobie idzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będzie! :)
      Dzięki! Taki słowa naprawdę motywują :)

      Usuń
  5. Zapowiada się ciekawie, ale.
    Johna. Bez apostrofów! I Alexie.
    I git!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie rozstaję z matematyką...
    Urocza towarzyszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy fragment, ale wolę historie elfów z Mrocznej Puszczy ;) mam nadzieję że będzie ciąg dalszy historii ^^ Fani Tolkiena łączymy się! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Historia Legolasa będzie kontynuowana?

    OdpowiedzUsuń
  9. Haaaaaalo!
    Ja naprawdę przyjdę do ciebie i zbuduję tą dzwonnicę, tylko daj adres!
    Mówię serio!

    OdpowiedzUsuń
  10. Opowieść o Legolasie jest ciekawa i naprawdę wciąga. Ale...
    1) Błąd na błędzie błędem pogania
    2) Taurielo, przecież ty nie istniejesz!
    3) Już widzę wrzeszczącą Arwenę
    4) Może więcej powagi? Ja wiem, to są dzieci, ale mimo wszystko...
    5) Coś tu jest zgapione od nieistniejącego już bloga O Legolasie i Miriel
    6) Rozdziały powinny być dłuższe i napisane mniejszą czcionką, będzie bardziej czytelnie
    7) Ten szablon też jest taki...nie zachęca do czytania
    8) Najlepszą postacią była Lianna. Btw, czy jej imię nie pochodzi od Lyanny Stark z GOT?
    9) Dialogi nie są poprawnie zapisywane
    10) Czy Ty dziecko czytałaś Hobbita lub Władcę Pierścieni? ;) Bo z tymi wspaniałymi postaciami ma tyle wspólnego co nic.
    Przeczytaj "Terra di Mezzo" Elfki i dopiero później wróć. Taka rada od serca.
    /miss Rose Black

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ty jesteś wszędzie:")
      Myślałam, że interesują Cię blogi tylko o schemacie niewolnica - dziwka - mugolaczka - mugolka
      hah, pomyliłam się:"D
      /Rosie

      Usuń
    2. A tu akuku!
      Poczytaj sobie :"D
      riddlenieszlama.blogspot.com
      /miss Rose Black

      Usuń
    3. Ojejejej, akurat tu jestem<3
      Co to jest? XD
      Znów tu spamimy:(

      Usuń
    4. Noo:(
      /miss Rose Black

      Usuń
  11. Robimy 30 komentarzy?
    Rose, dawaj XDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Je! Mam tróję z chemii! XD
    I 4 z biologii! :"D
    Trzeba być ze mnie dumnym XDD bo to cud był.
    Ps. 26 komentarz. Nie żeby coś, nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam 4 z polaka! Z WOS 4, a z muzy i reli 6. Za to z biologi 3, z matmy 3, z anglika 5. Jestem w klasie o profilu językowym <3

    OdpowiedzUsuń
  14. 5 z hiszpańskiego.
    Prawdziwy cud.
    /miss Rose Black

    OdpowiedzUsuń
  15. 29. Jeszcze jeden. Damy radę</3
    Do mnie, Rose.

    OdpowiedzUsuń
  16. 30. Może podbijemy ? Damy radę 35?😁

    OdpowiedzUsuń
  17. 31. Może nawet do 50 się da...
    #Marcysiek <3

    OdpowiedzUsuń
  18. 32. Mam nadzieję że autorka nam na to nie pozwoli x3

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Chchciałam napisać 33. A teraz to już 34.

      Usuń
    2. Do 50 damy radę! Już jest około 35 <3
      Jula tu nie zagląda... To widać... :(

      Usuń
  20. 36. Tak sobie dzisiaj stopy na zakończeniu zdarlam ze chyba przez tydzień nie będę mogła chodzić 😣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 37. Czyli nie tylko ja miałam ten problem.
      /miss Rose Black

      Usuń
  21. 38. Już wakacje :D możesz kontynuować historię elfów z Mrocznej Puszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jula śpi. Podajcie mi jej adres, to zakupię najpotrzebniesze rzeczy do budowy dzwonnicy ja dach jej domu. Co wy na to, żeby się złożyć?

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje elfy kochane. Jutro punkt 20 dodaje nowy rozdział!!!
    Marcyla ma racje ostatnio tu nie zaglądam i przyznaje się do tego bez bicia :(
    może takie krótkie wyjaśnienia
    Cały czerwiec poprawiłam oceny aż do konferencji a później musiałam zrobić sobie małą przerwę od wszystkiego ale wracam i będę pisać przez całe wakacje. Jedynie od 22 lipca do 5 sierpnia nie będzie mnie bo jadę na obóz. Jeśli jeszcze gdzieś będę wyjażdżać i nie będę miała możliwości pisania obiecuje, że będę was o wszystkim informować.
    I nie musicie się składać na dzwonnice :D już się obudziłam
    Chcę Wam jeszcze podziękować za to, że jesteście, kofam Was moje elfy :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jula wrocila, Robimy impreze!😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie:
      - dwa stoły z przekąskami minimum,
      - cały komplet kubeczków plastikowych,
      - coś do picia,
      - krzesła i stół.

      Coś jeszcze?

      Usuń
    2. Przydał by się jeszcze didżej i kilku kolesi coby się można było popaczec:3

      Usuń
    3. Publikacja zostanie przesunięta na 21

      Usuń