Wstęp

Hejka, witam bardzo serdecznie na moim blogu. W tej historii mam zamiar umieść historię pewnego elfa z dzieł J.R.R. Tolkiena, mam na myśli Legolasa. Opisze każdą chwilę z jego życia od dnia narodzin do odpłynięcia do Amanu, więc myślę, że ten blog spodoba się wszystkim jego fanom. Zapraszam!

niedziela, 20 marca 2016

Małe klopoty

Cześć Kochani o tuż w sobotę i dzisiaj rozdziału nie było ponieważ zawalilam trochę naukę i jednym słowem rodzice są mega wkurzeni. Co to zwiastuje? Niestety będę musiała zawiesić bloga do końca roku szkolnego :( Otóż przez poniedziałek i wtorek nadal nic nie będzie ale może uda mi się dodać rozdział w środę.
To moja wina , że tak wyszło. Podeszłam do nauki w gimnazjum na zbyt wielkim luzie i oto efekty... :(
Jednak dziękuję Wam , że jesteście i czekacie na rozdziały które wcale nie wychodzą tak jak mają wychodzić ;(

5 komentarzy:

  1. O rety! Też z gimnazjum?Nie martw się u mnie też ostatnio słabo.No nic powiem tak ,,jak kocham to poczekam " Będzie dobrze...Spokojnie i zero stresu.Ok?

    OdpowiedzUsuń
  2. Żebyś ty widziała moje oceny z matmy... 1,1,1,1,3-,1,5. To moje przypadkowe oceny. Spoko, wyluzka, ja też gimnazjum... Pierwsza!!!
    Poczekaj, czyli nie będzie bloga do końca roku szkolnego???!!! Tylko następny rozdział i koniec?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje oceny z matematyki są niepokojąco podobne, ale moi rodzice bardzo lubią mojego bloga i się cieszą jak piszę😊i za to ich kocham❤
    Rozdział, a potem nie będzie go do końca czerwca???? Nie zgadzam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzacie !!! Aż tak zle >?? Julko ! :(( A kiedy bedzie mój las przypominajacy babke ? A gdzie wymiana blogami ? :( A gdzie promowanko ? Gdzie ... Durna babka , znalała sie matematyczka ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocie! Ja się dopiero angielskie przestał uczyć, a babka będzie w środę, kocie! Wymiana też będzie,! Co ja z Tobą mam.

      Usuń