Wstęp

Hejka, witam bardzo serdecznie na moim blogu. W tej historii mam zamiar umieść historię pewnego elfa z dzieł J.R.R. Tolkiena, mam na myśli Legolasa. Opisze każdą chwilę z jego życia od dnia narodzin do odpłynięcia do Amanu, więc myślę, że ten blog spodoba się wszystkim jego fanom. Zapraszam!

środa, 16 grudnia 2015

Nie zawieszam!!!

Blog nie będzie zawieszony. Post ukaże się może przed świętami, do tego czasu zapraszam na drugiego bloga, gdzie znajdziecie więcej wyjaśnień.. Przepraszam Was za to wszystko.
A oto link do drugiego opowiadania:http://julakane.blogspot.com/2015/12/witajcie.html

11 komentarzy:

  1. Dzięki za to, że napisałaś co się stało i nie zawieszasz bloga. Bez ciebie byłoby mi nudno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tego bloga.
    Szkoda byłoby gdybyś go zawiesiła.
    Na szczęście już wszystko wiadomo.
    Do napisania.
    Destiny

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz jak najszybciej!! Proszę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz, pisz. Szkoda by go było.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wiele rozumiem, ale powiedziałaś, że przed świętami nowa notka będzie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz za szczerość, ale jeśli nie dajesz sobie rady z jednym blogiem, to po co Ci drugi? Nie rozumiem...

      Usuń
    2. Weronika chyba ma recję...
      Wiesz, bardzo długo czekamy... Tobie też to gdzieś po głowie chodzi, chociaż nie wiem.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja po lasach cię szukać nie będę!
    Pisz, pisz. Ja i inni tęsknimy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, mam do ciebie jeszcze jedną prośbę...
    Czy mogłabyś dodać więcej wątków z Lianną. Podoba mi się ta postać! ;)

    OdpowiedzUsuń